MEDISOULTECH KFT Az innováció és a gondoskodás találkozása.

Virtuális asszisztencia

Válaszd a Virtuális Asszisztens Szolgáltatásunkat!

Miért éri meg?

A virtuális asszisztensünk hatékonyan kezeli az összes olyan feladatot, amelyhez nincs szükség személyes jelenlétre. Ezáltal nem csak időt, hanem pénzt és energiát is megtakaríthatsz a vállalkozásod számára. Hosszú távon egy okos befektetés, hiszen az önállóan végzett munkák mindig határidőre készülnek el.

Előnyök:

  • Költségként elszámolható
  • Felszabadítja az idődet
  • Csak a ledolgozott munkaórákat kell fizetned
  • Nem szükséges irodát bérelni vagy munkaeszközöket biztosítani

Szolgáltatásaink:

  • Pénzügyi adminisztráció: Megrendelések és szerződések kezelése, árajánlatok készítése, számlázás, dokumentációk készítése, könyvelési anyagok előkészítése, üzleti levelezés, követeléskezelés.
  • Általános adminisztráció: Adatrögzítés, szövegszerkesztés, lektorálás, szórólapkészítés, egyéb adminisztratív feladatok.
  • Szervezési feladatok: Megbeszélések egyeztetése, utazások és foglalások intézése, valamint egyéb szervezési feladatok.

Munkafolyamat:

  1. Felmérjük az aktuális helyzetet és állapotot.
  2. Megfogalmazzuk a nehézségeket és elakadásokat.
  3. Egyszerűsítjük a folyamatokat, hogy gyorsabban és hatékonyabban végezhessük el a feladatokat.

Árazás:

  • Óradíj: 5,990 Ft/óra (bruttó ár, tájékoztató jellegű).
  • Csomagdíjak: Személyre szabott havi csomagárak megegyezés alapján, az óradíjból kiindulva.

Ingyenes Konzultáció: 30 perces díjmentes konzultációt biztosítunk, hogy megismerjük egymást, és megtaláljuk a legmegfelelőbb együttműködési formát.

Lépj kapcsolatba velünk, és tapasztald meg, hogyan segíthetünk a vállalkozásod sikerében!