Válaszd a Virtuális Asszisztens Szolgáltatásunkat!
Miért éri meg?
A virtuális asszisztensünk hatékonyan kezeli az összes olyan feladatot, amelyhez nincs szükség személyes jelenlétre. Ezáltal nem csak időt, hanem pénzt és energiát is megtakaríthatsz a vállalkozásod számára. Hosszú távon egy okos befektetés, hiszen az önállóan végzett munkák mindig határidőre készülnek el.
Előnyök:
- Költségként elszámolható
- Felszabadítja az idődet
- Csak a ledolgozott munkaórákat kell fizetned
- Nem szükséges irodát bérelni vagy munkaeszközöket biztosítani
Szolgáltatásaink:
- Pénzügyi adminisztráció: Megrendelések és szerződések kezelése, árajánlatok készítése, számlázás, dokumentációk készítése, könyvelési anyagok előkészítése, üzleti levelezés, követeléskezelés.
- Általános adminisztráció: Adatrögzítés, szövegszerkesztés, lektorálás, szórólapkészítés, egyéb adminisztratív feladatok.
- Szervezési feladatok: Megbeszélések egyeztetése, utazások és foglalások intézése, valamint egyéb szervezési feladatok.
Munkafolyamat:
- Felmérjük az aktuális helyzetet és állapotot.
- Megfogalmazzuk a nehézségeket és elakadásokat.
- Egyszerűsítjük a folyamatokat, hogy gyorsabban és hatékonyabban végezhessük el a feladatokat.
Árazás:
- Óradíj: 5,990 Ft/óra (bruttó ár, tájékoztató jellegű).
- Csomagdíjak: Személyre szabott havi csomagárak megegyezés alapján, az óradíjból kiindulva.
Ingyenes Konzultáció: 30 perces díjmentes konzultációt biztosítunk, hogy megismerjük egymást, és megtaláljuk a legmegfelelőbb együttműködési formát.
Lépj kapcsolatba velünk, és tapasztald meg, hogyan segíthetünk a vállalkozásod sikerében!